The Norrmans FarmhouseHold møder og konferencer langt ude på landet

Maiken Emilie Jensen
Head of Operations
På en gammel gård, langt ude på landet kun 60 km fra København, vil du og dine deltagere få et ophold udover det sædvanlige. Når I ankommer til gården, vil I straks mærke freden sænke sig over jer. Et ideelt sted for jer, der ønsker idylliske rammer til jeres møder og konferencer.
For at holde en konference på gården, skal du som minimum booke hele villaen, hvor der er fire dobbeltværelser og et konferencerum.
På gården tilbyder de, at skræddersy fleksible konferencepakker for jer. Hvis I har nogle særlige ønsker til forplejningen, er I velkommen til at fortælle stedet om dem, så de kan lave mad, der passer perfekt til jer. Maden på gården tilberedes på stedet med udgangspunkt i det omgivende land, og i tæt kontakt med de dygtige landmænd, der er på Stevns.
Overnatning
Ønsker I at overnatte i forbindelse med mødet eller konferencen, så er der mulighed for at booke værelser på gården. Du kan enten booke værelse i det smukke gamle hovedhus, som kaldes Villaen, eller i den renoverede kostald, Stalden.
6 forskellige
Prispakker
Dagsmøde
570 kr. pr. kuvert
Minimum 5 gæster
Mødedag med overnatning
2.815 kr. pr. kuvert
Minimum 5 gæster
1 1/2 Konferencedøgn
3.170 kr. pr. kuvert
Minimum 5 gæster
2 dags møde med overnatning
4.999 kr. pr. kuvert
Minimum 5 gæster
Leje af hele lokationen
45.000 kr.
Leje af Villaen
19.000 kr.
1 forskellige
Lokale
Faciliteter
- Dobbeltværelser13
Relevante steder i nærheden
Lokation
Bækkemosevej 14, 4672 Klippinge, Danmark
Vilkår og betingelser for The Norrmans Farmhouse
I den verden, hvor du bestiller mad, rejser, oplevelser eller hvad det nu måtte være, er der afbestillingsregler. Vi forsøger på alle måder at undgå, at nogen skal betale penge for noget, de ikke har oplevet, men nogle gange sker det, at man alligevel kan blive nødt til det.
Hvorfor? Jo altså, vi indkøber mad til dig, vi bestiller personale til at tage sig af dig, nogle gange har vi særlige arrangementer, hvor vi booker folk, der koster penge alt sammen for at give dig et unik ophold. Alt dette gør vi for, at du skal få den bedst mulige oplevelse. Hvis du ikke møder op har vi ganske enkelt udgifter og ingen indtægter. Vi lever af det, vi laver, og det går ikke, hvis du ikke kan deltage alligevel uden at have meldt det i god tid. Derfor skal vi vide, hvis du ikke kommer, og derfor skal du betale, hvis du ikke følger afbestillingsreglerne. Hvis du melder afbud i tide, har vi mulighed for at give muligheden til andre, så vi stadig kan drive vores sted og tage imod dig en anden gang. Vi kan også tilpasse indkøb efter, at vi er færre mennesker eller kan tage mindre personale ind på arbejde den dag og så videre. Ja, vi tror, at du forstår, hvad vi mener, men det er altid rart lige at gennemgå.
Derfor gælder følgende:
-
Almindelig overnatning på gården - afbestilling gratis en uge før ankomst. Ved afbestilling senere end en uge vil du blive opkrævet 100% af opholdet inklusiv prisen på mad, fordi det er forudbestilt.
-
Arrangementer såsom madarrangementer, madweekender, vinsmagninger eller fester på 8 personer eller flere - afbestilling gratis en måned før, medmindre andet er angivet ved booking.
-
Virksomheder - her vil vi gerne have, at du melder afbud en måned før arrangementet for at undgå at i skal betale noget
Hvis du kan finde andre, der kan overtage din reservation, er det lige så godt som en betaling!
Mere end konferencelokaler i København
Evarto gør det let at finde alt fra store konferencesteder til intime festlokaler i hele Danmark, så du kan vælge det bedste sted til dit event.
- KøbenhavnKonferencelokaler
- RoskildeKonferencelokaler
- SlagelseKonferencelokaler
- VedbækKonferencelokaler
- NordsjællandKonferencelokaler
- SjællandKonferencelokaler
- DanmarkKonferencelokaler
- NæstvedKonferencelokaler
- HelsingborgKonferencelokaler
- GlostrupKonferencelokaler
- ØsterbroKonferencelokaler
- VesterbroKonferencelokaler
- SydsjællandKonferencelokaler
- LyngbyKonferencelokaler
- KøgeKonferencelokaler
- KødbyenKonferencelokaler
- HillerødKonferencelokaler
- FrederiksbergKonferencelokaler
- SønderborgKonferencelokaler
- RingstedKonferencelokaler
- ValbyKonferencelokaler
- AmagerKonferencelokaler
- KorsørKonferencelokaler
- VordingborgKonferencelokaler
- AllerødKonferencelokaler
- BallerupKonferencelokaler
- GentofteKonferencelokaler
- HaslevKonferencelokaler
- HellerupKonferencelokaler
- HelsingeKonferencelokaler
- HolbækKonferencelokaler
- StevnsKonferencelokaler
- LollandKonferencelokaler
- BornholmKonferencelokaler
- GillelejeKonferencelokaler
- SkælskørKonferencelokaler
- VestsjællandKonferencelokaler
- KonferencefaciliteterDanmark
- KonferencepakkerDanmark
- KonferencesalDanmark
- KonferencesalKøbenhavn
- Billige konferencelokalerKøbenhavn
- Conference roomDanmark
- Conference centerDanmark
- KongrescenterDanmark
- MessecenterDanmark
- Konference med overnatningDanmark
- Hotel og konferenceDanmark
- KonferencedøgnDanmark
- KonferenceopholdDanmark
- KonferenceopholdSjælland
- KonferencerumDanmark
- KonferencerumMiddelfart
- KonferencestedDanmark
- KonferencestedDanmark
- BarnedåbKøbenhavn
- BryllupKøbenhavn
- FestlokalerKøbenhavn
- SelskabslokalerKøbenhavn
- VenuesKøbenhavn
- EventlokalerKøbenhavn
- FirmaarrangementKøbenhavn
- FirmaeventKøbenhavn
- FirmafestKøbenhavn
- SommerfestKøbenhavn
- FødselsdagfestKøbenhavn
- JulefrokostKøbenhavn
- FirmajulefrokostKøbenhavn
- Julefrokost på en restaurantKøbenhavn
- Festlige restauranterKøbenhavn
- KonferencecentreKøbenhavn
- KonferencelokalerKøbenhavn
- KonferencehotellerKøbenhavn
- konferencelokalerKøbenhavn
- KonferencesalKøbenhavn
- KonfirmationKøbenhavn
- KursuscenterKøbenhavn
- KursuslokalerKøbenhavn
- MødelokalerKøbenhavn
- MødepakkerKøbenhavn
- EventbureauerKøbenhavn
- EventfirmaerKøbenhavn
- Bryllup hotelKøbenhavn
- SlotsbryllupKøbenhavn
- RestaurantKøbenhavn
- MødelokalerDanmark
- KonferencelokalerDanmark
- KonferencecenterDanmark
- KonferencehotelDanmark
- KursuslokalerDanmark
- KursuscenterDanmark
- KursusstederDanmark
- KonferencestederDanmark
- KonferencefaciliteterDanmark
- JulefrokostDanmark
- FirmaeventsDanmark
- FirmafesterDanmark
- SommerfesterDanmark
- ReceptionDanmark
- EventbureauDanmark
- FirmaarrangementerDanmark
