Charlottehaven
Skønne møde- og konferencelokaler i enestående og luksuriøse rammer
Susan Danielsen
Bookingkoordinator
Dette venue kan danne de perfekte rammer for dit næste møde, kursus eller konference. De kan klare alt fra et lille arrangement på 4 deltagere til et større arrangement på helt op til 440 deltagere. Husets serviceniveau samt faciliteter er med til at give alle deltagere et professionelt afviklet arrangement.
Deres Focus Food giver mødedeltagere nem adgang til energifyldt mad gennem hele dagen. Udbuddet af mad varierer alt efter årstid og sæsoner. På stedet vil I altid opleve en fokuseret og professionel behandling, og at de ikke er større end at jeres møde eller konference altid vil få fuld opmærksomhed.
Mødelokaler
Stedet tilbyder i alt 7 mødelokaler, hvor nogle af dem kan sammensættes til et større mødelokale.
Mødeaktiviteter
Hos dette sted har de gode muligheder for aktiviteter & teambuilding før, i løbet af eller efter mødet. De har nogle sjove og oplevelsesrige aktiviteter og nogen, der udfordrer hjernens potentiale. Nogle af deres aktiviteter er:
- Energiser, som er 10 minutters gode kontorøvelser, som du også kan bruge når du kommer hjem på kontoret.
- Mind Optimizer, der udvikler hjernens potentiale.
Transport og parkering
Ankommer I med offentlig transport, så er stedet beliggende blot 2 minutter fra Nordhavn Station, så det er nemt og bekvemt. Hvis I ankommer i bil, er der p-pladser til rådighed dog mod betaling.
Bæredygtige tiltag
Vi driver virksomhed med omtanke og arbejder løbende med bæredygtighed. I alle vores beslutninger medtænker vi den tredobbelte bundlinje: Planet, People, Profit.
Vi er medlem af The Green Key og UN Global Compact og arbejder aktivt med FN's verdensmål hver dag. For at sikre fokus har vi udvalgt 3 verdensmål.
Disse medlemskaber forpligter os til en række krav og principper, som skaber en ramme for vores nuværende og fremtidige bæredygtighedsindsatser.
Læs mere om vores indsatser på vores hjemmeside.
4 forskellige
Prispakker
Halvdagsmøde
685 kr. pr. kuvert
Minimum 4 gæster
Dagsmøde
880 kr. pr. kuvert
Minimum 4 gæster
Aftenmøde
790 kr. pr. kuvert
Minimum 4 gæster
Heldagsmøde
1.215 kr. pr. kuvert
Minimum 4 gæster
6 forskellige
Lokaler
Faciliteter
3 forskellige
Aktiviteter og teambuilding
Relevante steder i nærheden
Lokation
Hjørringgade 12C, 2100 København Ø, Danmark
Vilkår og betingelser for Charlottehaven
Charlottehaven forbeholder sig retten til at ændre lokale afhængig af antal mødedeltagere i hele huset.
Afbestillingsregler op til 14 deltagere
Afbestilling mere end 4 uger før arrangementets afholdelse kan ske uden afbestillingsgebyr via mail til vores bookingafdeling. Gælder reservationer i følgende lokaler:
- Forårssuiten, Efterårssuiten, Øst Tårnet, Vest Tårne, Tårnet
Ved afbestilling mindre end 4 uger før arrangementets afholdelse beregnes afbestillingsgebyr svarende til 65 % af den bekræftede pris. Dog kan der kræves fuld dækning for ydelser, der ikke kan afbestilles.
Nedjustering af op til 35 % af det bekræftede antal deltagere kan foretages uden afbestillingsgebyr indtil 2 uger før arrangementets afholdelse. Ved senere afbestilling faktureres det bekræftede antal deltagere til fuld pris.
Frem til 5 hverdage før arrangementet kan deltagerantallet nedjusteres med 10% uden beregning.
Enhver afbestilling, reduktion eller afkortning af arrangement kan kun ske skriftligt via mail.
Afbestillingsregler fra 15 deltagere og op
Afbestilling mere end 8 uger før arrangementets afholdelse kan ske uden afbestillingsgebyr via mail til vores bookingafdeling. Gælder reservationer i følgende lokaler:
- Sommerhaven, Vinterhaven 1, Vinterhaven 2, Vinterhaven 1+2 (samlet lokale)
Ved afbestilling mindre end 8 uger før arrangementets afholdelse beregnes afbestillingsgebyr svarende til 65 % af den bekræftede pris. Dog kan der kræves fuld dækning for ydelser, der ikke kan afbestilles.
Nedjustering af op til 35 % af det bekræftede antal deltagere kan foretages uden afbestillingsgebyr indtil 4 uger før arrangementets afholdelse. Ved senere afbestilling faktureres det bekræftede antal deltagere til fuld pris.
Frem til 5 hverdage før arrangementet kan deltagerantallet nedjusteres med 10% uden beregning, dog ikke under minimumsdeltagerantal.
Enhver afbestilling, reduktion eller afkortning af arrangement kan kun ske skriftligt via mail.
Minimum deltagerantal
Ved valg af mødepakker i vores lokaler er der følgende minimum deltagerantal:
Vinterhaven 1 på 200m2: 50 personer
Vinterhaven 2 på 200m2*: 80 personer
Vinterhaven 1+2 (samlet lokale) på 400m2: fra 100 personer afhængig af ugedag og sæson
*Mulighed for at åbne op til Sommerhaven på 90 kvm i forlængelse af Vinterhaven 2.
Ved nedjustering til færre end minimumdeltagerantallet tilkommer der lokaleleje.
Efterårssuiten og Forårssuiten er begge på 15m2. Ved leje af lokale uden mødepakke kan der bookes til mellem 1 og 7 personer pr. lokale. Ved valg af mødepakke er der et minimum på 4 personer og et maksimum på 7 personer pr. lokale. Ved nedjustering af mødepakkedeltagere til færre end 4 personer tilkommer der lokaleleje.
Tårnet er på 35m2. Ved leje af lokale uden mødepakke kan der bookes til mellem 1 og 14 personer. Ved valg af mødepakke er der et minimum på 8 personer og et maksimum på 14 personer. Ved nedjustering af mødepakkedeltagere til færre end 8 personer tilkommer der lokaleleje.
Parkering
Det er muligt for vores konferencegæster at parkere med bil foran receptionen efter ”først til mølle” princippet mod betaling i henhold til gældende regler for parkering. Eventuelle parkeringsafgifter er for gæstens egen regning. Ønske om handicapparkering bedes oplyses forinden.
Der tages forbehold for eventuelle prisændringer i 2024, slåfejl, kursændringer og lignende.
Mere end konferencecentre i København
Hos Evarto kan du opdage både imponerende konferencecentre og intime restauranter i hele Danmark, så du altid kan finde det ideelle sted til din begivenhed uanset type og placering.
- KøbenhavnKonferencecentre
- RoskildeKonferencecentre
- HillerødKonferencecentre
- RingstedKonferencecentre
- KorsørKonferencecentre
- BrøndbyKonferencecentre
- HelsingørKonferencecentre
- HørsholmKonferencecentre
- AllerødKonferencecentre
- KøgeKonferencecentre
- NæstvedKonferencecentre
- SorøKonferencecentre
- MalmøKonferencecentre
- SydsjællandKonferencecentre
- NordsjællandKonferencecentre
- SjællandKonferencecentre
- DanmarkKonferencecentre
- KonferencefaciliteterDanmark
- KonferencepakkerDanmark
- KonferencesalDanmark
- KonferencesalKøbenhavn
- Billige konferencelokalerKøbenhavn
- Conference roomDanmark
- Conference centerDanmark
- KongrescenterDanmark
- MessecenterDanmark
- Konference med overnatningDanmark
- Hotel og konferenceDanmark
- KonferencedøgnDanmark
- KonferenceopholdDanmark
- KonferenceopholdSjælland
- KonferencerumDanmark
- BarnedåbKøbenhavn
- BryllupKøbenhavn
- FestlokalerKøbenhavn
- SelskabslokalerKøbenhavn
- VenuesKøbenhavn
- EventlokalerKøbenhavn
- FirmaarrangementKøbenhavn
- FirmaeventKøbenhavn
- FirmafestKøbenhavn
- SommerfestKøbenhavn
- FødselsdagfestKøbenhavn
- JulefrokostKøbenhavn
- FirmajulefrokostKøbenhavn
- Julefrokost på en restaurantKøbenhavn
- Festlige restauranterKøbenhavn
- KonferencecentreKøbenhavn
- KonferencelokalerKøbenhavn
- KonferencehotellerKøbenhavn
- konferencelokalerKøbenhavn
- KonferencesalKøbenhavn
- KonfirmationKøbenhavn
- KursuscenterKøbenhavn
- KursuslokalerKøbenhavn
- MødelokalerKøbenhavn
- MødepakkerKøbenhavn
- EventbureauerKøbenhavn
- EventfirmaerKøbenhavn
- MødelokalerDanmark
- KonferencelokalerDanmark
- KonferencecenterDanmark
- KonferencehotelDanmark
- KursuslokalerDanmark
- KursuscenterDanmark
- KursusstederDanmark
- KonferencestederDanmark
- KonferencefaciliteterDanmark
- JulefrokostDanmark
- FirmaeventsDanmark
- FirmafesterDanmark
- SommerfesterDanmark
- ReceptionDanmark
- EventbureauDanmark
- FirmaarrangementerDanmark