KabelhallerneUnik og utraditionel ramme for møder og konferencer

1-760 gæsterSiddende
Line Durvad

Line Durvad

Event manager

Ring 20 66 36 91 Og få hjælp til din booking

Kabelhallerne på Refshalevej tilbyder en unik og inspirerende ramme for jeres møder, konferencer og erhvervsevents. Beliggende i hjertet af København, tæt på vandet og med en imponerende udsigt, er dette en perfekt destination for både små og store arrangementer. Med flere fleksible lokaler, der kan tilpasses jeres behov, kan I vælge mellem alt fra intime møder til store konferencer.

Lokaler og faciliteter:

Kabelhallerne tilbyder moderne faciliteter med høj teknisk standard, herunder AV-udstyr, hurtigt WiFi og mulighed for live streaming. Der er god akustik, og de rummelige lokaler giver mulighed for en effektiv og produktiv dag. Hallerne kan opdele i mindre sektioner eller bruges samlet til større events. Desuden er der komfortable pauserum og lounges til at slappe af mellem sessionerne.

Mad og forplejning:

Under arrangementet kan I nyde deres skræddersyede catering, hvor maden er tilberedt af dygtige kokke, og der tilbydes alt fra lette frokoster til eksklusive middagspakker. Kabelhallerne arbejder tæt sammen med deres køkken for at skabe en gastronomisk oplevelse, der lever op til både smag og sundhed.

Parkering og transport:

Der er gode parkeringsmuligheder i nærheden, og eventuelt kan I også benytte offentlige transportmuligheder som busser og metro, da Kabelhallerne er nemt tilgængeligt fra flere transportknudepunkter. Der er desuden mulighed for taxa og private transportløsninger.

Seværdigheder og overnatning:

Efter en lang dag med møder kan I nyde Københavns kulturelle tilbud. Refshaleøen er omgivet af spændende steder som den ikoniske opera, det kulturelle sted Kødbyen, og selvfølgelig det smukke havneområde. For overnatning er der flere hoteller tæt på, herunder luksuriøse muligheder og mere budgetvenlige alternativer.

3 forskellige

Prispakker

  • Dagsmøde

    495 kr. pr. kuvert

    Minimum 40 gæster

  • Halvdagsmøde (morgen)

    395 kr. pr. kuvert

    Minimum 40 gæster

  • Halvdagsmøde (eftermiddag)

    395 kr. pr. kuvert

    Minimum 37 gæster

2 forskellige

Lokaler

Faciliteter

  1. Egen drikke tilladt
  2. Egen mad tilladt
  3. Inklusiv mad & drikke
  4. Kan imødekomme allergier
  5. Veganske menuer
  6. Vegetariske menuer
  7. Vin kan medbringes ved proppenge

Relevante steder i nærheden

Overnatningsmuligheder
SleepCph
5.4 km
Go Hotel City
5.5 km
Aktiviteter og seværdigheder
Paintball Arena
1000 m
CopenHill
3.6 km
Transportmuligheder og parkering
Betalt p-plads:
10 m
Busstop:
300 m

Lokation

Refshalevej 325, 1432 København, Danmark

Vilkår og betingelser for Kabelhallerne

FORRETNINGSBETINGELSER - Opdateret og gældende fra 1. februar 2024

Halvandets generelle forretningsbetingelser er gældende for alle arrangementer, hvor der er indgået en skriftlig aftale mellem Halvandet og Arrangør.

Generelt

Halvandet råder over mange og store arealer og der kan forventes at der afholdes andre selskaber på Halvandet samtidigt med jeres selskab – med mindre der udtrykkeligt er skrevet hele Halvandet eksklusivt i ovenstående kontrakt. Det er derfor kun de arealer som er beskrevet i kontrakten, der er til rådighed for jeres selskab. Halvandet forbeholder sig retten til at anvende billed materiale fra events til egen markedsføring. Efter kontraktsindgåelsen er der indregnet 2 timers planlægning af det aftalte event. Har arrangør brug for flere timers planlægning kan dette tilkøbes for kr. 500/time.

Tilbud

Skriftlig tilbud er udfærdiget på grundlag af arrangørens ønsker og krav.

Skriftlige tilbud, der ikke angiver en særlig acceptfrist, bortfalder, hvis ikke en accept er Halvandet i hænde inden 5 dage fra tilbuddets dato. Tilbud skal accepteres skriftligt af køber ved returnering af underskrevet kontrakt før det er juridisk gældende.

Lokalet specificeret i tilbuddet er først reserveret til arrangøren, når Halvandet har modtaget accept og den endelig kontrakt retur i underskrevet stand og depositum er rettidigt betalt. Ved accept af tilbuddet – ophæves alle tidligere tilbud der måtte ligge forud for det endelig tilbud.

Priser

Alle priser i kontrakten er ekskl. Moms, med mindre andet er tydeligt anført. Ved aftaler der er indgået mere end 9 måneder før eventets afholdelse forbeholder Halvandet sig retten til at pristalsregulere de tilbudte priser.

Antal & Kuverter

Priserne angivet i kontrakten er beregnet med udgangspunkt i det ønskede antal af kuverter og kan efter indgåelse af kontrakten derfor kun opjusteres. Endeligt antal gæster skal bekræftes senest 8 dage inden arrangementsdato og er derefter bindende.

Betaling

Depositum på 25% (hvis ikke andet er anført) af de forudbestilte ydelser indbetales senest 5 dage efter modtagelse af faktura – i modsat fald står det Halvandet frit at forsøge at sælge lokationen til anden kunde den pågældende dato. Betaling sker via bankoverførsel til Sydbank kontonummer: 6845 1886359 efter at der er modtaget en faktura fra Halvandet.

Ved aflysning af arrangementet frem til 30 dage før event dato mistes det indbetalte depositum. Ved aflysning senere end 30 dage før eventdato, skal der betales 75% af de bestilte ydelser.

 

Lokaler

Vores rustikke fabrikshaller byder som selskabslokaler på et væld af muligheder, opsætning og dekorering, og det er stort set kun fantasien der sætter grænser. Ønsker I selv at forestå dekorering, er det vigtigt at vi informeres om hvordan dette gøres, så vi sikrer, at brandkrav overholdes, og at der ikke anvendes materialer, som gør at vi skal udbedre lokalerne efterfølgende. Her tænkes på stof, tape, klister, konfetti, balonner m.v

Såfremt Halvandet skønner, at der skal foretages udbedring af skader/hærværk, eller at uforholdsmæssig rengøring er nødvendig og opstået i forbindelse med arrangementet, skal arrangøren dække alle udgifter til reparation af dette. Eventuelle reparationer og ekstra oprydning/rengøring ud over den normale rengøring, efterfaktureres kr. 475 ekskl. moms pr påbegyndt time.

I Vinterhalvåret (oktober - marts) vil der blive pålagt et varmetillæg på kr. 7.000,- ekskl. moms pr. lokale. Dette beløb er ikke inkluderet i lokalelejen eller den normale prissætning. Vores lokaler opvarmes via store varmepumper og varmeblæsere (varmekanoner) og disse kan muligvis være tændt før og under arrangementet og vil give et mindre vedvarende luft/blæsestøj.

Dette afsnit gælder kun ved ren lokaleleje og altså ikke når Halvandet står for serveringen:

Lokaleleje inkluderer strøm og slutrengøring men ikke fejning, som arrangør står for. Ved leje af tomt lokale, lejes lokalet som det står uden borde, stole og service, med mindre andet er beskrevet i kontrakten. Det lejede område/lokale skal afleveres i samme stand som modtaget. Alle drikkevarer uden undtagelse skal købes gennem Halvandet til Leverandørernes listepriser. Drikkevarer tages kun retur i ubrudt emballage. Der beregnes et handlings fee på 5% på alle returnerede varer.

Garderobe

Halvandet tilbyder ubemandet garderobe stativer til alle lokaler, og det er på kundens ansvar, hvad der opbevares her. Halvandet påtager sig intet ansvar for ubemandet garderobe. Ønskes en bemandet garderobe skal det udtrykkeligt aftales i kontrakten. Ved bemandet garderobe påtager Halvandet sig et ansvar på kr. 2.000 per opbevaret artikel.

 

 

 

 

Lokale indretning og brandsikkerhed

Ønsker arrangøren en speciel indretningen/opstilling i forhold til Halvandets godkendte plantegninger, skal nye tegninger godkendes skriftligt af brandmyndighederne. Ansøgning af sådanne ændringer skal foretages af Halvandet senest 5 uger før event og koster kr. 4.500,-.

Det er absolut ikke tilladt at bruge konfettikanoner, fyrværkeri, strandsand eller lignende i de lejede lokaler, med mindre der er truffet skriftlig aftale om dette. Sker dette alligevel pålægges der en ekstra rengøring på kr. 9.000 per lokale. Udløser arrangørens udstyr, arrangørens 3. part eller gæsterne en falsk brandalarm, koster dette kr. 10.000.

Såfremt arrangør benytter egne eller eksterne leverandørers dekorationsmateriale, skal disse være brandimprægneret. Medbringer arrangør egne rekvisitter, vaser eller lignende, skal disse tages retur efter endt arrangement samme aften, med mindre der foreligger anden skriftlig aftale herom. Det fulde ansvar herfor ligger således hos arrangør.

Eksterne bestillinger

Alle eksterne bestillinger som ikke er inkluderet i kontrakten og som arrangøren selv har stået for, er Halvandet uvedkommende. Kommunikation såvel som afregning foregår direkte mellem arrangør og den eksterne leverandør. Halvandet skal dog være underrettet og godkende eksterne leverandører.

Offentlige arrangementer

Ved arrangementer med entré, skal gæsterne betale hver gang de går ind på området. Halvandet forbeholder sig retten til at afvise gæster.

Til arrangementer med offentlig adgang, forpligter arrangør sig i alt PR-materiale, kommunikation, m.m. det være sig trykt såvel som digitalt, tydeligt at angive arrangørens navn eller juridiske enhed samt et kontakt telefonnummer, som denne kontrakt er indgået med. Dette skal være tydeligt defineret, så alle kan forstå det og ingen er i tvivl om hvem arrangøren er. Yderligere forpligter arrangør sig til tydeligt at kommunikere og oplyse om forsalgsmuligheder samt billetkoncept, såfremt der tages entré. Der skal for det pågældende arrangement oplyses navn, telefon og evt. webadresse for forsalgsmuligheder i alt materiale.

Der skal altid være vagter under arrangementer med offentlig adgang og disse vagter skal være Halvandets eget vagtkorps. Arrangementets størrelse og karrakter, afgør antal af vagter der skal passe på gæsternes, og der skal altid være mindst 3 vagter på under hele arrangementet.

Baren

Baren lukker 30 minutter før arrangementets sluttidspunkt. Såfremt selve baren afregnes efter forbrug, fremsendes særskilt faktura senest 3dage efter.

Det er efter dansk lovgivning ikke tilladt at servere alkoholiske drikke til personer under 18 år ved åbne arrangementer. Købte drikkekuponer, tokens eller chips kan ikke refunderes og skal bruges på dagen.

Service

Service inkluderer som standard: borde, banket stole, tallerkener, bestik, glas (øl- vand- og vinglas), hvide stofduge, papirservietter, hvide blok stearinlys.

Sikkerhed

Halvandet har fuld ret til, uden nogen form for kompensation, at lukke et arrangement før aftalte sluttidspunkt, hvis Halvandet eller det dedikerede sikkerhedsfirma, skønner at sikkerhed, brandfare, alkoholbevilling eller andre forhold, der påvirker Halvandets drift, er i fare.

Afgifter

Arrangøren afregner selv Koda/Gramex, såfremt arrangementet involverer DJ, band, o. lign, som er udover det af Halvandet aftalte/stillet til rådighed. Halvandet kan gerne stå for afregning af Koda/Gramex, og dette koster kr. 2.500 ex. moms per selskab.

Forsikring

Halvandet er dækket af almindelig lovpligtig forsikring som dækker skader forvoldt af vort personale eller det vi serverer. Men der dækkes ikke for forsvundne mobiltelefoner, tøjgenstande i ubemandede garderober, tøj der ødelægges af gæsterne selv, mm.

 

Reklamation

Såfremt arrangøren oplever mangler iht. det bestilte, skal dette meddeles Halvandets afviklingsansvarlige umiddelbart efter manglen er opdaget, så der er mulighed for at udbedre manglen umiddelbart. Mangler som ikke er oplyst/bekendtgjort af arrangøren på selve dagen, vil ikke blive godtaget og der vil ikke forekomme nogle kompensationsmuligheder.

Ingen binding eller betaling

Mere end konferencecentre i København

Hos Evarto kan du opdage både imponerende konferencecentre og intime restauranter i hele Danmark, så du altid kan finde det ideelle sted til din begivenhed uanset type og placering.

Jeg hjælper dig gerne med at finde det helt rigtige sted

Peter Brinch JohansenCustomer success manager

Start din søgning og opdag mere end 950 steder fordelt over hele Danmark