-------
Dato
gæster

D15 Konference- og hybridmødecenter

Centralt beliggende smukke og rummelige lokaler

5-1000 gæsterSiddende
kl. 07:00 - 00:00
Efter 8 timer eller kl 24 vil der være et lokaleleje tillæg på 1500,- pr påbegyndt time .
Henrik Andersen

Henrik Andersen

Direktør

Ring 20 66 36 91 Og få hjælp til din booking

Mennesker husker ikke, hvad du siger eller gør, men hvordan du får dem til at føle. Sådan vil vi gerne møde dig hos dette venue.  

Dette venue byder på lokaler, der vil overraske dig i funktionalitet og design. Det er omgivelser, der med det samme giver en følelse af at være "Home Away from Home", med vores smukke interiør og den gode stemning, som huset emmer af. Stedet ligger tæt på offentlig transport og midt i det farverige Nordvest-kvarter i København. 

Når det kommer til mad og drikke lægger vi os i selen for, at din forplejning bliver mere, end du forestiller sig. Vi tror på, at gode ideer spirer, når maven er fuld. Derfor sørger vi for en sund og lækker forplejning i løbet af dagen, hvor viden og input skal sidde fast og læring skal implementeres. 

Vores dedikerede personale står klar til at sørge for at din dag bliver en succes, uanset om du er arrangør eller deltager.  Vi leverer personlig service og skaber positive oplevelser gennem nærværende og engagerede medarbejdere. Det er du ikke i tvivl om, når du træder indenfor. Derfor vil du også opleve, at vi er med dig hele vejen fra booking til afrunding af din konference eller dit møde. 

Stedet ligger tæt på Nørrebro Station, hvor der er bus, tog og metro.

Vores auditorium kan rumme op til 900 deltagere. Ud over det har vi flere lokaler der kan rumme mellem 20-275 personer

Tolkerum. Stor lys foyer. Streaming og transmission af event. Scene. 

Hvis dit team skal rystes godt sammen, så har vi  mulighed for at facilitere gospelsang som teambuilding. Du skal bare fortælle os hvornår, så tager vi kontakt til en af Danmarks bedste gospelsangerinder. Hun hedder Sabina Matthew og er både uddannet sanger og skuespiller. Hun har en fantastisk karisma og du kommer helt sikkert til at lære noget om dig selv og dit team.

Vi kan facilitere dit foredrag og workshop på bedste vis. Vi har mange kreative kræfter tilknyttet huset og har en særlig god kontakt til Vinch som er en kommunikationstræningsvirksomhed der drives af et kreativt kraftfelt og skuespiller Mikkel Kaastrup. Han er uddannet fra statens skuespilskole og har kastet sig over den svære kunst der handler om nonverbal kommunikation.

Stedet ligger tæt på Bispebjerg Kirkegård, hvor det er helt oplagt at lave en walk´nd talk som et indspark i din workshop eller din konference. Der er ikke noget som en smule frisk luft, eller et andet sceneri der kan klare hjernen. Det samme gælder en gåtur på Den Røde Plads eller ved gavlmalerier ved Mønten. I kan også få helikopterperspektiv i Nordbro Tårnet, hvor der er en fantastisk udsigt ud over hele byen.

Lækre designmøbler fra &Tradition og Menu, så der er kælet for detaljen og noget godt for øjet og komforten.

10 forskellige

Prispakker

  • Dagsmøde

    595 kr. pr. kuvert

  • Konferencesal (Lokaleleje)

    fra 35.000 kr.

  • Leje af boardroom

    fra 3.500 kr.

  • Leje af Pejsestue

    fra 6.000 kr.

  • Leje af Gul Sal

    fra 6.000 kr.

  • Leje af Grøn Sal

    fra 6.000 kr.

12 forskellige

Lokaler

Faciliteter

  1. Betalingspladser130

2 forskellige

Aktiviteter og teambuilding

Relevante steder i nærheden

Overnatningsmuligheder
Numo Nørrebro
5 m
Urban Camper Hostel & Bar
110 m
a&o Hostel København Nørrebro
1.5 km
Aktiviteter og seværdigheder
Nørrebrohallen
500 m
Supekilen Park
600 m
The Wave (Skateboard park)
700 m
Mimersparken
700 m
Assistens Kirkegård
1.7 km
Landbohøjskolens Have
3.1 km
Botanisk Have
4.6 km
Transportmuligheder og parkering
Togstation: Nørrebro St.
300 m
Metrostation: Nørrebo St.
300 m
Togstation: Bispebjerg
850 m

Lokation

Drejervej 15, 2400 København, Danmark

Vilkår og betingelser for D15 Konference- og hybridmødecenter

ANNULLERINGSBETINGELSER

Hvis arrangementet bliver aflyst pga nedlukning er det fource majour og du er ikke ansvarlig for det og kan derfor annullerer arrangementet uden beregning.

30 dage inden

Indtil 30 dage inden kan du aflyse uden beregning.

14 dage inden

Indtil 14 dage inden kan der annulleres 50% af det oprindelige bestilte.

7 dage inden

indtil 7 dage inden kan der annulleres 25% af det oprindeligt bestilte.

Ved annullering efter 7 dage inden annullering opkræves det fulde beløb for arrangementet

Når vi går ind i ugen op til skal du betale for det antal der er bestilt og kan ikke ændre på det uden beregning.

Ingen binding eller betaling

Jeg hjælper dig gerne med at finde det helt rigtige sted

Peter Brinch JohansenCustomer success manager

Start din søgning og opdag mere end 950 steder fordelt over hele Danmark