ATLAS Biograferne

Eksklusive konferencefaciliteter

1-635 gæsterSiddende
Marie Louise Mark

Marie Louise Mark

Indehaver & Mødebooker

Ring 20 66 36 91 Og få hjælp til din booking

Leder du efter lokaler til konference eller event i Københavnsområdet?

ATLAS tilbyder 7 imponerende sale, med plads til 23-252 gæster. Indbydende stor lounge og eksklusiv VIP lounge med plads til 25 gæster.

Gratis parkering 24/7 gør det nemt at invitere gæster fra nær og fjern.

ATLAS er en eksklusiv lokation, der med ligeligt fokus på praktik og luksus, tilbyder et konferencevenue udover det sædvanlige.

Praktiske forhold

  • Gratis parkering uden indregistrering
  • Stadium seating i alle sale – med luksusstole med bord til hver plads
  • Markedets bedste lyd og billede
  • Teknisk plug and play-løsning - med enkel tilkobling til salens store lærred
  • Tekniker tilknyttet eventet - så I trygt kan koncentrere jer om jeres gæster

En luksuriøs oplevelse

ATLAS byder på en hjemlig eksklusiv VIPstil. Hyggeligt og elegant. Imødekommende og luksuriøst.

Ved ankomst vil jeres logo, agenda og evt. reklamefilm pryde loungens skærme – og give gæsterne en unik skræddersyet oplevelse fra det øjeblik, de træder ind.

Vi lægger i dag lokaler til mange forskellige events, det være sig kick-off’s, konferencer, kurser, foredrag, produktlanceringer, generalforsamlinger, album releases, shows, new bizz events og netværksmøder. Vi har sågar været så heldige at lægge lokaler til både et bryllup og en barnedåb.

Vores store lounge er hyggeligt indrettet med sofa-grupper, som indbyder til små pauser og gruppearbejde. Den nye VIP-lounge er ideel som mødelokale til 25 personer.

Vores ene ejer, Marie Mark, er jeres kontaktperson, fra planlægning og budgettering til eksekvering. Hun har 30 års erfaring fra kommunikationsbranchen, og solid erfaring i events og branding, og fungerer gerne som sparringspartner på eventet, hvis I ønsker dette.

11 forskellige

Prispakker

  • Dagsmøde m. frokostbuffet

    fra 650 kr. pr. kuvert

    Minimum 10 gæster

  • Dagsmøde m. frokostsandwich

    fra 500 kr. pr. kuvert

    Minimum 10 gæster

  • Dagsmøde u. frokost

    fra 400 kr. pr. kuvert

    Minimum 10 gæster

  • Formiddagsmøde m. frokostbuffet

    500 kr. pr. kuvert

    Minimum 10 gæster

  • Formiddagsmøde m. frokostsandwich

    400 kr. pr. kuvert

    Minimum 10 gæster

  • Formiddagsmøde u. frokost

    350 kr. pr. kuvert

    Minimum 10 gæster

9 forskellige

Lokaler

Faciliteter

  1. Gratis pladser3000

Relevante steder i nærheden

Overnatningsmuligheder
Scandic Glostrup
3.2 km
A-Hotels
3.7 km
Glostrup Park Hotel
3.8 km
Transportmuligheder og parkering
Busstop: Rødovre Centrum (Tårnvej)
150 m

Lokation

Rødovre Centrum 1F, 2610 Rødovre, Danmark

Ingen binding eller betaling

Mere end konferencelokaler i København

Evarto gør det let at finde alt fra store konferencesteder til intime festlokaler i hele Danmark, så du kan vælge det bedste sted til dit event.

Jeg hjælper dig gerne med at finde det helt rigtige sted

Peter Brinch JohansenCustomer success manager

Start din søgning og opdag mere end 950 steder fordelt over hele Danmark