Admiral Gjeddes GaardSmuk atmosfære med historisk vingesus
Lasse Dürr
Direktør
Hold din fødselsdags-, jubilæums-, afskeds- eller bryllupsreception i en smuk atmosfære med historisk vingesus. Gæsterne vil sætte pris på de autentiske, eksklusive omgivelser og forplejningen, som gennem flere hundrede år har tilfredstillet såvel den simple mand som kongelige.
Efter utallige receptioner har vi sammen med vores kunder erfaret, at Admiral Gjeddes Gaard er en perfekt ramme for afholdelse af diverse utraditionelle receptioner. Huset kan rumme op til 200 stående gæster (80 i Holbergsalen, 60 i Digterkroen, 60 Leonora Christina & Corfitz Ulfeldts lejlighed, 120 i gårdhaven).
Vi har mange og gode erfaringer med afholdelse af bryllupper samt konfirmationer og runde fødselsdage.
Festen starter typisk i den lukkede og smukke gård med et glas champagne - er vejret dårligt går vi i Digterkroen. Middagen indtages i Holbergsalen pyntet op til dagens fest. Herefter fortsætter selskabet i Digterkroen med dans, hygge og bar.
Vi kan tilbyde en løsning, der matcher netop dine behov. Medbring selv mad- og drikkevarer eller lad os stå for hele arrangementet.
4 forskellige
Prispakker
Reception
Kontakt for pris
Leje af Holbergsalen
Kontakt for pris
Leje af Digterkroen
Kontakt for pris
Leje af Holbergsalen og Digterkroen
Kontakt for pris
1 forskellige
Lokale
Faciliteter
- Egen drikke tilladt
- Egen mad tilladt
- Inklusiv mad & drikke
- Kan imødekomme allergier
- Veganske menuer
- Vegetariske menuer
- Vin kan medbringes ved proppenge
Relevante steder i nærheden
Lokation
Store Kannikestræde 10 A, 1169 København, Danmark
Vilkår og betingelser for Admiral Gjeddes Gaard
BETALINGS- OG
AFBESTILLINGSBETINGELSER
- Fester og events på La Oficina og på Admiral Gjeddes Gaard
Depositum og betaling
Vi fakturerer et a conto beløb på kr. 8.500 inkl. moms, når bestillingen er endeligt
bekræftet.
Senest 10 dage inden festens afholdelse betales 90 % af lokaleleje, bestilt mad, forventet
forbrug af drikkevarer, evt. ekstraydelser samt evt. serviceringsgebyr og proppenge.
- de 8.500 modregnes i denne indbetaling.
Umiddelbart efter afholdelse af arrangement fremsendes slutafregning på det samlede
beløb og forudbetalinger krediteres.
– betalingsfristen er netto 8 dage.
Evt. afbestilling
Arrangementet kan afbestilles indtil 8 uger før afholdelse. Sker dette, tilbagebetales der
kr. 4.000 af det betalte depositum på kr. 8.500
Fra 8 til 4 uger før arrangementsdato kan arrangementet afbestilles mod betaling af
35 % alle bestilte ydelser.
Indtil 2 uger før arrangementsdato kan arrangementet afbestilles mod betaling af 60 %
af alle bestilte ydelser.
Indtil 1 uge før arrangementsdato kan arrangementet afbestilles mod betaling af 90 %
af alle bestilte ydelser.
Ved senere afbestilling betales 100 % af alle bestilte ydelser.
Betalt a conto beløb modregnes naturligvis i ovennævnte betalinger.
Evt. ændring af deltagerantal
La Oficina afgiver normalt tilbud på fester etc. med en pris pr. deltager udregnet ved
bestemt deltagerantal.
Ændres deltagerantallet ift. det afgivende tilbud, ændres prisen pr. ændret deltager i
henhold til den pris, der er oplyst i det afgivende tilbud.
Pris ved ændring af deltagerantal samt frist for ændring af deltagerantal vil således altid
fremgå af det specifikke tilbud.
Opsigelse fra La Oficina og Admiral Gjeddes Gårds side.
La Oficina kan opsige samarbejdsaftalen med 4 måneders varsel til udgangen af
en måned. Kunden kan ikke gøre krav gældende ved rettidig opsigelse fra La
Oficinas side.”
”Force majeure:
La Oficina er ikke forpligtet til at opfylde aftalen, hvis omstændigheder uden for
La Oficinas rimelige kontrol forhindrer opfyldelse, og La Oficina vil være ansvarsfri
over for den anden part. Begivenheder, der kan medføre ansvarsfrihed, når de
forhindrer aftalens opfyldelse, er f.eks.: arbejdskonflikter, strejker, lockout og
enhver anden omstændighed, som La Oficina ikke har været herre over såsom
brand, oversvømmelse og vandskade af de lejede lokaler, manglende
energiforsyning og mangler ved leverancer fra underleverandører eller forsinkelse
med sådanne leverancer, som skyldes nogen af de i dette punkt nævnte
omstændigheder.
Det bemærkes udtrykkeligt, at ovennævnte opregning af eksempler ikke er
udtømmende, og at der kan tænkes andre eksempler, der falder ind under denne
ansvarsbegrænsning. La Oficina er ikke ansvarlig for tab, skader, omkostninger,
udgifter eller lignende, som I pådrager jer ved La Oficinas manglende evne til at
levere den aftalte ydelse grundet force majeure.
På tilsvarende vis er kunden ikke forpligtet til at opfylde aftalen, hvis der opstår
uforudsete begivenheder i form af force majeure.
Mere end selskabslokaler i København
Evarto tilbyder alt fra avancerede kursuscentre til smukke selskabslokaler i hele Danmark, så du kan finde det optimale sted til dit arrangement.
- VesterbroSelskabslokaler
- VanløseSelskabslokaler
- ValbySelskabslokaler
- TåstrupSelskabslokaler
- SydhavenSelskabslokaler
- RødovreSelskabslokaler
- RefshaleøenSelskabslokaler
- NørrebroSelskabslokaler
- HvidovreSelskabslokaler
- FrederiksbergSelskabslokaler
- SøborgSelskabslokaler
- ØsterbroSelskabslokaler
- LyngbySelskabslokaler
- GlostrupSelskabslokaler
- BrøndbySelskabslokaler
- GreveSelskabslokaler
- KøbenhavnSelskabslokaler
- AmagerSelskabslokaler
- GentofteSelskabslokaler
- HellerupSelskabslokaler
- HerlevSelskabslokaler
- VestegnenSelskabslokaler
- KastrupSelskabslokaler
- AlbertslundSelskabslokaler
- DragørSelskabslokaler
- NordvestSelskabslokaler
- ChristianshavnSelskabslokaler
- Islands BryggeSelskabslokaler
- TårnbySelskabslokaler
- GladsaxeSelskabslokaler
- VallensbækSelskabslokaler
- BrønshøjSelskabslokaler
- KlampenborgSelskabslokaler
- MalmöFestlokaler
- KødbyenFestlokaler
- MalmøFestlokaler
- NordhavnFestlokaler
- ØrestadFestlokaler
- SkåneFestlokaler
- BrønshøjSelskabslokaler
- FuglebjergSelskabslokaler
- HerfølgeSelskabslokaler
- HundigeSelskabslokaler
- HusumSelskabslokaler
- KlampenborgSelskabslokaler
- NivåSelskabslokaler
- MalmöFestlokaler
- KøbenhavnFestlokaler
- ValbyEventlokaler
- MalmöEventlokaler
- HedehuseneFestlokaler
- HalmstadFestlokaler
- BellahøjSelskabslokaler
- BorupSelskabslokaler
- FrederiksborgSelskabslokaler
- HedehuseneSelskabslokaler
- KarlslundeSelskabslokaler
- SmørumSelskabslokaler
- Selskabslokaler med madDanmark
- Restauranter med privatlokaleDanmark
- Festlige restauranterKøbenhavn
- Restauranter med selskabslokalerDanmark
- VenuesDanmark
- VenuesKøbenhavn
- EventlokalerDanmark
- EventlokalerKøbenhavn
- EventlokalerAarhus
- Festlokaler med overnatningDanmark
- Festlokaler med overnatningFyn
- Festlokaler med overnatningSjælland
- Festlokaler med overnatningJylland
- Festlokaler med overnatningØstjylland
- Festpakke med overnatningDanmark
- Festlokaler med overnatningMidtjylland
- SlotsbryllupSjælland
- Festsal med overnatningDanmark
- Festlokaler ved vandetDanmark
- Chambre séparéeKøbenhavn
- BarnedåbKøbenhavn
- BryllupKøbenhavn
- FestlokalerKøbenhavn
- SelskabslokalerKøbenhavn
- VenuesKøbenhavn
- EventlokalerKøbenhavn
- FirmaarrangementKøbenhavn
- FirmaeventKøbenhavn
- FirmafestKøbenhavn
- SommerfestKøbenhavn
- FødselsdagfestKøbenhavn
- JulefrokostKøbenhavn
- FirmajulefrokostKøbenhavn
- Julefrokost på en restaurantKøbenhavn
- Festlige restauranterKøbenhavn
- KonferencecentreKøbenhavn
- KonferencelokalerKøbenhavn
- KonferencehotellerKøbenhavn
- konferencelokalerKøbenhavn
- KonferencesalKøbenhavn
- KonfirmationKøbenhavn
- KursuscenterKøbenhavn
- KursuslokalerKøbenhavn
- MødelokalerKøbenhavn
- MødepakkerKøbenhavn
- EventbureauerKøbenhavn
- EventfirmaerKøbenhavn
- Bryllup hotelKøbenhavn
- SlotsbryllupKøbenhavn
- RestaurantKøbenhavn
- SelskabslokalerDanmark
- JulefrokostDanmark
- BryllupslokalerDanmark
- BarnedåbDanmark
- KonfirmationslokalerDanmark
- FødselsdagsfestDanmark
- Fest med overnatningDanmark
- SommerfestDanmark
- VenueDanmark
- EventlokalerDanmark
- FamiliefestDanmark
- FamiliesammenkomstDanmark
- FamilietræfDanmark
- FamilieturDanmark
- FamilieweekendDanmark
- SammenkomstDanmark
- MindehøjtidelighedDanmark
- MindesammenkomstDanmark
- TraktementDanmark
- NytårsfestDanmark
