Admiral Gjeddes GaardSmuk atmosfære med historisk vingesus

2-55 gæsterSpisende

Lasse Dürr

Direktør

Ring 20 66 36 91 Og få hjælp til din booking

Hold din fødselsdags-, jubilæums-, afskeds- eller bryllupsreception i en smuk atmosfære med historisk vingesus. Gæsterne vil sætte pris på de autentiske, eksklusive omgivelser og forplejningen, som gennem flere hundrede år har tilfredstillet såvel den simple mand som kongelige.

Efter utallige receptioner har vi sammen med vores kunder erfaret, at Admiral Gjeddes Gaard er en perfekt ramme for afholdelse af diverse utraditionelle receptioner.  Huset kan rumme op til 200 stående gæster (80 i Holbergsalen, 60 i Digterkroen, 60 Leonora Christina & Corfitz Ulfeldts lejlighed, 120 i gårdhaven).

Vi har mange og gode erfaringer med afholdelse af bryllupper samt konfirmationer og runde fødselsdage.

Festen starter typisk i den lukkede og smukke gård med et glas champagne - er vejret dårligt går vi i Digterkroen. Middagen indtages i Holbergsalen pyntet op til dagens fest. Herefter fortsætter selskabet i Digterkroen med dans, hygge og bar. 

Vi kan tilbyde en løsning, der matcher netop dine behov. Medbring selv mad- og drikkevarer eller lad os stå for hele arrangementet. 

4 forskellige

Prispakker

  • Reception

    Kontakt for pris

  • Leje af Holbergsalen

    Kontakt for pris

  • Leje af Digterkroen

    Kontakt for pris

  • Leje af Holbergsalen og Digterkroen

    Kontakt for pris

1 forskellige

Lokale

Faciliteter

  1. Egen drikke tilladt
  2. Egen mad tilladt
  3. Inklusiv mad & drikke
  4. Kan imødekomme allergier
  5. Veganske menuer
  6. Vegetariske menuer
  7. Vin kan medbringes ved proppenge

Relevante steder i nærheden

Overnatningsmuligheder
Rosenborg Hotel Apartments
210 m
Skt. Petri
290 m
25hours Hotel
300 m
Aktiviteter og seværdigheder
Rundetaarn
160 m
Botanisk Have
650 m
Transportmuligheder og parkering
Togstation: København Hovedbanegård
1.3 km

Lokation

Store Kannikestræde 10 A, 1169 København, Danmark

Vilkår og betingelser for Admiral Gjeddes Gaard

BETALINGS- OG

AFBESTILLINGSBETINGELSER

- Fester og events på La Oficina og på Admiral Gjeddes Gaard

Depositum og betaling

Vi fakturerer et a conto beløb på kr. 8.500 inkl. moms, når bestillingen er endeligt

bekræftet.

Senest 10 dage inden festens afholdelse betales 90 % af lokaleleje, bestilt mad, forventet

forbrug af drikkevarer, evt. ekstraydelser samt evt. serviceringsgebyr og proppenge.

- de 8.500 modregnes i denne indbetaling.

Umiddelbart efter afholdelse af arrangement fremsendes slutafregning på det samlede

beløb og forudbetalinger krediteres.

– betalingsfristen er netto 8 dage.

Evt. afbestilling

Arrangementet kan afbestilles indtil 8 uger før afholdelse. Sker dette, tilbagebetales der

kr. 4.000 af det betalte depositum på kr. 8.500

Fra 8 til 4 uger før arrangementsdato kan arrangementet afbestilles mod betaling af

35 % alle bestilte ydelser.

Indtil 2 uger før arrangementsdato kan arrangementet afbestilles mod betaling af 60 %

af alle bestilte ydelser.

Indtil 1 uge før arrangementsdato kan arrangementet afbestilles mod betaling af 90 %

af alle bestilte ydelser.

Ved senere afbestilling betales 100 % af alle bestilte ydelser.

Betalt a conto beløb modregnes naturligvis i ovennævnte betalinger.

Evt. ændring af deltagerantal

La Oficina afgiver normalt tilbud på fester etc. med en pris pr. deltager udregnet ved

bestemt deltagerantal.

Ændres deltagerantallet ift. det afgivende tilbud, ændres prisen pr. ændret deltager i

henhold til den pris, der er oplyst i det afgivende tilbud.

Pris ved ændring af deltagerantal samt frist for ændring af deltagerantal vil således altid

fremgå af det specifikke tilbud.

Opsigelse fra La Oficina og Admiral Gjeddes Gårds side.

La Oficina kan opsige samarbejdsaftalen med 4 måneders varsel til udgangen af

en måned. Kunden kan ikke gøre krav gældende ved rettidig opsigelse fra La

Oficinas side.”

”Force majeure:

La Oficina er ikke forpligtet til at opfylde aftalen, hvis omstændigheder uden for

La Oficinas rimelige kontrol forhindrer opfyldelse, og La Oficina vil være ansvarsfri

over for den anden part. Begivenheder, der kan medføre ansvarsfrihed, når de

forhindrer aftalens opfyldelse, er f.eks.: arbejdskonflikter, strejker, lockout og

enhver anden omstændighed, som La Oficina ikke har været herre over såsom

brand, oversvømmelse og vandskade af de lejede lokaler, manglende

energiforsyning og mangler ved leverancer fra underleverandører eller forsinkelse

med sådanne leverancer, som skyldes nogen af de i dette punkt nævnte

omstændigheder.

Det bemærkes udtrykkeligt, at ovennævnte opregning af eksempler ikke er

udtømmende, og at der kan tænkes andre eksempler, der falder ind under denne

ansvarsbegrænsning. La Oficina er ikke ansvarlig for tab, skader, omkostninger,

udgifter eller lignende, som I pådrager jer ved La Oficinas manglende evne til at

levere den aftalte ydelse grundet force majeure.

På tilsvarende vis er kunden ikke forpligtet til at opfylde aftalen, hvis der opstår

uforudsete begivenheder i form af force majeure.

Ingen binding eller betaling

Mere end selskabslokaler i København

Evarto tilbyder alt fra avancerede kursuscentre til smukke selskabslokaler i hele Danmark, så du kan finde det optimale sted til dit arrangement.

Jeg hjælper dig gerne med at finde det helt rigtige sted

Peter Brinch JohansenCustomer success manager

Start din søgning og opdag mere end 950 steder fordelt over hele Danmark