Danmark
Dato
Deltagere

Bæst & Mirabelle

Moderne og varm atmosfære til dit næste arrangement

1-80 gæsterSpisende

Simon Persson

Catering & Event Manager

Ring 20 66 36 91 Og få hjælp til din booking

Restaurant Bæst startede med en drøm om skabelsen af et gastronomisk tempel, der hylder ikke kun den italienske gastronomi, men også det italienske håndværk. Dette må man sige de er lykkes med, med en masse glade, og begejstrede gæster og hyldester af deres lækre pizzaer.

Hos Restaurant BÆST, placeret på Guldbergsgade i det tjekkede område Nørrebro i København, sættes der en nemlig en ære i at lave alt fra bunden, og med de bedste råvarer, hvor økologi og lokale råvarer prioriteres højt. Dét der er med til at adskille BÆST fra mængden, er deres oste, den friske mozzarella, charcuterie på Hindsholmgrisen og meget mere, som kun kan opdages ved at aflægge et personligt visit.

Med restaurantens centrale placering finder du altså også nemt et sted at overnatte, med kun 2,7 kilometer til Scandic Nørreport, og mulighed for at nå adskillige buslinjer.

Bæredygtige tiltag

BÆST is the place where sustainability and the highest quality produce means

everything. The place where the season’s best sustainable organics, combined

with respectfully prepared local produce, in a relaxed environment thrives.

The mission of Bæst is to provide to the guests an unforgettable dining

experience that meets the best of Danish and Italian culinary traditions, using

only the best local organic ingredients.

The restaurant is known for the

commitment of locally-sourced organic ingredients, innovation and sustainability

as much as being a catalyst for positive social and environmental change.

The restaurant is inspired by Italian tradition and crafts and it implements those

on local organic produce with a Nordic twist. With a focus on simplicity and

quality, BÆST’s menu showcases an array of mouthwatering dishes, from wood-

fired pizzas with perfectly blistered crusts to handcrafted cheeses and charcuterie

made in-house daily.

At BÆST, the commitment to excellence extends beyond the kitchen. The

restaurant's stylish and inviting atmosphere effortlessly blends rustic charm with

modern sophistication, providing a warm and welcoming space for guests to

indulge in their culinary journey. The open kitchen design allows diners to

witness the skill and passion that goes into each dish, adding a sense of theater to

the dining experience.

With an unwavering dedication to sustainability, BÆST embraces a farm-to-table

philosophy, partnering with local farmers and producers such as Svanholm,

Birkemosegård, HindholmGrisen, Havervadgård, Hegnsholt and Gothenborg to

showcase the best of what the region has to offer.

2 forskellige

Prispakker

  • Bæst Feast Menu

    395 kr. pr. kuvert

    Minimum 7 gæster

  • Selskabspakke

    895 kr. pr. kuvert

1 forskellige

Lokale

Faciliteter

  1. Egen drikke tilladt
  2. Egen mad tilladt
  3. Inklusiv mad & drikke
  4. Kan imødekomme allergier
  5. Veganske menuer
  6. Vegetariske menuer
  7. Vin kan medbringes ved proppenge

Aktiviteter og teambuilding

Relevante steder i nærheden

Transportmuligheder og parkering
Metrostation: Nørrebro Runddel
450 m

Lokation

Guldbergsgade 29, 2200 København, Danmark

Vilkår og betingelser for Bæst & Mirabelle

For English, scroll down.

Bæst & Mirabelle reservationsbetingelser

Vi beder om, at du gennemlæser din reservation og sikrer, at dato og antal gæster er korrekt. Læs venligst nedenstående for information om kosthensyn, afbestilling med mere.

Disse betingelser gælder for Bæst og Mirabelle.

Kosthensyn

  • Vi beder om, at allergener og andre kosthensyn oplyses om senest 3 dage før reservationen, så vi kan imødekomme dem bedst muligt. Vi modtager også henvendelse om kosthensyn på selve dagen, men advarer om, at det kan forårsage mindre forsinkelser og begrænsninger i forhold til ingredienser.
  • Vi gør opmærksom på, at oplysning om kosthensyn kan forårsage mindre ændringer i den samlede menu, da retterne serveres til deling blandt gæsterne om bordet.

Dyr

  • Vi kan desværre ikke gæste dyr i restauranten.

Betingelser for mindre selskaber (7-12 kuverter)

  • Annullering af reservationen skal ske senest 3 dage inden arrangementet via e-mail eller telefon. Ved for sen afbestilling eller udeblivelse, forbeholder Vi forbeholder os retten til at opkræve et annulleringsgebyr tilsvarende det, der er forudbestilt, dog minimum 375 kr/kuvert. Bemærk venligst, at annullering og ændring først er gældende, når du har modtaget en bekræftelse pr. mail fra os.

Betingelser for mellemstore selskaber (13-36 kuverter)

  • Annullering af reservationen skal ske senest 7 dage inden arrangementet via e-mail eller telefon.
  • Ved for sen afbestilling eller udeblivelse, forbeholder vi os retten til at opkræve et annulleringsgebyr tilsvarende det, der er forudbestilt, dog minimum 375 kr/kuvert. Bemærk venligst, at annullering og ændring først er gældende, når du har modtaget en bekræftelse pr. mail fra os.
  • Reducering af op til 5 kuverter kan ske op til 3 dage inden arrangementet. Reduktion af et større antal kuverter skal ske senest 7 dage inden arrangementet, ellers forbeholder vi os retten til at opkræve beløbet for det forudbestilte for de udeblivende kuverter, dog minimum 375 kr. per kuvert. Reducering af antal kuverter skal meddeles på e-mail eller telefon og er først gældende, når du har modtaget en bekræftelse fra os.
  • Efter gennemførsel af reservation i vores system modtager du en bekræftigelse fra vores bookingsystem, Formitable, som indeholder et link, hvor du skal indtaste dine kortoplysninger. Vi opkræver ikke noget, men reserverer blot et beløb svarende til den bestilte menu. På selve aftenen kan I betale på anden måde, og disse oplysninger vil ikke blive brugt. Oplysningerne vil af Formitable blive opbevaret efter Persondataforordningen (GDPR).
  • Ved selskaber af 13 personer eller derover tilbyder vi pizza pala i stedet for pizza for at sikre, at vi kan holde kvaliteten.

Betingelser for store selskaber (37+ kuverter)

  • Annullering af reservationen skal ske senest 4 uger inden arrangementet via e-mail eller telefon. Er reservationen lavet senere end 4 uger før arrangementet, skal afbestilling ske senest 5 dage efter reservationen er lavet, dog senest 7 dage før arrangementet.
  • Ved for sen afbestilling eller udeblivelse, forbeholder vi os retten til at opkræve et annulleringsgebyr tilsvarende det, der er forudbestilt, dog minimum 375 kr/kuvert. Bemærk venligst, at annullering og ændring først er gældende, når du har modtaget en bekræftelse fra os.
  • Reducering af op til 5 kuverter kan ske op til 3 dage inden arrangementet. Reduktion af et større antal kuverter skal ske senest 7 dage inden arrangementet, elelrs forbeholder vi os retten til at opkræve beløbet for det forudbestilte for de udeblivende kuverter, dog minimum 375 kr. per kuvert. Reducering af antal kuverter skal meddeles på e-mail eller telefon og er først gældende, når du har modtaget en bekræftelse pr. mail fra os.
  • Efter gennemførsel af reservation i vores system modtager du en bekræftigelse fra vores bookingsystem, Formitable, som indeholder et link, hvor du skal indtaste dine kortoplysninger. Vi opkræver ikke noget, men reserverer blot et beløb svarende til den bestilte menu. På selve aftenen kan I betale på anden måde, og disse oplysninger vil ikke blive brugt. Oplysningerne vil af Formitable blive opbevaret efter Persondataforordningen (GDPR).
  • Ved selskaber af denne størrelse tilbyder vi pizza pala i stedet for pizza for at sikre, at vi kan holde kvaliteten.

Betingelser for leje og brug af Bæst Upstairs selskabslokale

  • Ved booking af hele vores Upstairs selskabslokale kræver vi et minimumsforbrug på 45.000 dkk. Møder man ikke dette beløb, opkræver vi lokaleleje på 5000 kr.
  • Hvis ikke en særaftale vedrørende lukketid er lavet, slutter lejen af lokalet kl 23:30 i hverdage og 24:00 i weekender. Særaftaler skal ske over mail eller telefon, og er først gældende, når du har modtaget en bekræftelse på mail fra os.

Drikkepakker

  • Drikkepakker kan aftales forud for arrangementet. Prisen på drikkepakker gælder som udgangspunkt alle i selskabet (børn undtaget).

Betaling

  • Alt afregnes som udgangspunkt på dagen. Der kan I særlige tilfælde indgås skriftelig aftale om faktura til forudbetaling. Vi tilbyder kun betaling via faktura, hvis dette sker i tide til at betalingen er modtaget på datoen for arrangementet. Hvis der ønskes at indgås betaling via faktura, skal dette meddelelses og bekræftes på mail.
  • Betaling med faktura skal advares om efter følgende tidabestemmelser:
    • Hvis betaling skal ske med EAN-nummer, er betalingsdatoen 30 dage før arrangementet, og vi skal derfor vide besked senest den sidste hverdag inden betalingsdatoen.
    • Hvis betaling sker på anden måde end med EAN-nummer, er betalingsdatoen 8 dage før arrangementet, og vi skal derfor vide besked senest den sidste hverdag inden betalingsdatoen.
  • Depositum
    • Når en person eller virksomhed booker Upstairs-lokalet, skal der betales et depositum svarende til den samlede kuvertpris for det planlagte arrangement. Dette depositum sikrer reservationen af lokalet, men den endelige pris kan variere, da der er mulighed for at tilkøbe yderligere ydelser eller produkter på selve aftenen. Eventuelle ekstra omkostninger vil blive afregnet efter arrangementet, når det totale forbrug er opgjort. Depositummet refunderes ikke, hvis der sker aflysning senere end 4 uger før arrangementets startdato, medmindre andet er aftalt.

Bæst & Mirabelle Reservation Terms & Conditions

We kindly ask you to review your reservation and ensure that the date and number of guests are correct. Please read below for information regarding dietary requirements, cancellations, and more. These conditions apply to Bæst and Mirabelle.

Dietary Requirements

  • We ask that allergens and any other dietary requirements are provided at least 3 days before the reservation, so we can accommodate them as best as possible. We also accept inquiries about dietary requirements on the day itself, but please note that it may cause minor delays and ingredient limitations.
  • Please note that information regarding dietary requirements may lead to minor changes in the overall menu, as dishes are served for sharing among the guests at the table.

Pets

  • Unfortunately, we cannot accommodate pets in the restaurant.

Conditions for Small Parties (7-12 guests):

  • Cancellation of the reservation must be made at least 3 days before the event via email or phone. For late cancellations or no-shows, we reserve the right to charge a cancellation fee equivalent to the pre-booked amount, with a minimum of 375 DKK per guest. Please note that cancellation and changes are only valid once you have received a confirmation email from us.

Conditions for Medium Parties (13-36 guests):

  • Cancellation of the reservation must be made at least 7 days before the event via email or phone.
  • For late cancellations or no-shows, we reserve the right to charge a cancellation fee equivalent to the pre-booked amount, with a minimum of 375 DKK per guest. Please note that cancellation and changes are only valid once you have received a confirmation email from us.
  • Reduction of up to 5 guests can be made up to 3 days before the event. Reduction of a larger number of guests must be made at least 7 days before the event, otherwise, we reserve the right to charge the amount for the pre-booked guests who do not attend, with a minimum of 375 DKK per guest. Reducing the number of guests must be communicated via email or phone and is only valid once you have received a confirmation from us.
  • After completing the reservation in our system, you will receive a confirmation from our booking system, Formitable, which includes a link where you will need to enter your card details. We do not charge anything but reserve an amount corresponding to the ordered menu. On the evening itself, you can pay in another way, and this information will not be used. The information will be stored by Formitable according to the General Data Protection Regulation (GDPR).
  • For parties of 13 people or more, we offer pizza pala instead of pizza to ensure that we can maintain quality.

Conditions for Large Parties (37+ guests):

  • Cancellation of the reservation must be made at least 4 weeks before the event via email or phone. If the reservation is made less than 4 weeks before the event, cancellation must be made within 5 days after the reservation is made, but no later than 7 days before the event.
  • For late cancellations or no-shows, we reserve the right to charge a cancellation fee equivalent to the pre-booked amount, with a minimum of 375 DKK per guest. Please note that cancellation and changes are only valid once you have received a confirmation email from us.
  • Reduction of up to 5 guests can be made up to 3 days before the event. Reduction of a larger number of guests must be made at least 7 days before the event, otherwise, we reserve the right to charge the amount for the pre-booked guests who do not attend, with a minimum of 375 DKK per guest. Reducing the number of guests must be communicated via email or phone and is only valid once you have received a confirmation email from us.
  • After completing the reservation in our system, you will receive a confirmation from our booking system, Formitable, which includes a link where you will need to enter your card details. We do not charge anything but reserve an amount corresponding to the ordered menu. On the evening itself, you can pay in another way, and this information will not be used. The information will be stored by Formitable according to the General Data Protection Regulation (GDPR).
  • For parties of this size, we offer pizza pala instead of pizza to ensure that we can maintain quality.

Conditions for Renting and Using Bæst Upstairs Function Room:

  • When booking our entire Upstairs function room, we require a minimum spend of 45,000 DKK. If this amount is not met, we will charge a room rental fee of 5000 DKK.
  • If a special agreement regarding closing time has not been made, the rental of the room ends at 23:30 on weekdays and 24:00 on weekends. Special agreements must be made via email or phone and are only valid once you have received a confirmation email from us.

Drink Packages:

  • Drink packages can be arranged prior to the event. The price of drink packages generally applies to everyone in the party (except children).

Payment:

  • As a general rule, everything is settled on the day. In special cases, a written agreement for payment via invoice can be made. We only offer payment via invoice if this is done in time for the payment to be received on the date of the event. If payment via invoice is desired, this must be communicated and confirmed via email.
  • Payment via invoice must be notified according to the following deadlines:
    • If payment is to be made with an EAN number, the payment date is 30 days before the event, so we must be informed no later than the last working day before the payment date.
    • If payment is made in a way other than with an EAN number, the payment date is 8 days before the event, so we must be informed no later than the last working day before the payment date.
  • Deposit
    • When an individual or company books the Upstairs venue, a deposit equivalent to the total per-person price for the planned event must be paid. This deposit secures the reservation of the venue, though the final price may vary as there is the option to purchase additional services or products during the event. Any additional costs will be settled after the event, once the total consumption has been calculated. The deposit is non-refundable if the cancellation occurs less than 4 weeks before the event's start date, unless otherwise agreed.

Ingen binding eller betaling

Mere end selskabslokaler

Med Evarto får du adgang til både moderne kursuscentre og unikke selskabslokaler i hele Danmark, så dit arrangement får de bedste rammer.

Jeg hjælper dig gerne med at finde det helt rigtige sted

Peter Brinch JohansenCustomer success manager

Start din søgning og opdag mere end 950 steder fordelt over hele Danmark