Valencia KonferenceSkab rammerne for succes hos Valencia
Michael Mørck
Konference‑ og receptionsleder
Velkommen til Valencia – en inspirerende og stemningsfuld ramme for møder og konferencer midt på Vesterbro i København. Med adresse på Vesterbrogade 32, kun få minutters gang fra Hovedbanegården, metro og flere busforbindelser, er Valencia både centralt placeret og nemt tilgængelig for dine deltagere.
Valencia byder på fire unikke og fleksible mødelokaler med plads til alt fra små, fortrolige møder til større konferencer med op til 130 deltagere. Lokalerne er udstyret med moderne AV-udstyr – vi stiller både computer og teknisk assistance til rådighed, så du kan fokusere på indholdet. Vores rum er ideelle til alt fra kurser og bestyrelsesmøder til foredrag, receptioner og kreative arrangementer som fotoshoots og releaseevents.
Dagen igennem sørger vores dygtige kokke for lækker og bæredygtig forplejning baseret på sæsonens råvarer. Vi tager naturligvis hensyn til særlige ønsker og kostpræferencer – uanset om du er vegetar, veganer, pescetar eller har allergier.
Der er gode parkeringsmuligheder i nærområdet, og med både restauranter, hoteller og kulturelle seværdigheder som Tivoli og Glyptoteket i gåafstand, er der rig mulighed for at kombinere dit arrangement med oplevelser i byen.
Vi har stor erfaring med at afholde både professionelle og kreative events og hjælper dig gerne med planlægningen. Send en forespørgsel for at høre mere – vi glæder os til at byde dig og dine gæster velkommen i Valencia.
3 forskellige
Prispakker
Dagsmøde
725 kr. pr. kuvert
Halvdagsmøde (formiddag)
575 kr. pr. kuvert
Halvdagsmøde (eftermiddag)
575 kr. pr. kuvert
4 forskellige
Lokaler
Faciliteter
- Egen drikke tilladt
- Egen mad tilladt
- Inklusiv mad & drikke
- Kan imødekomme allergier
- Vegetariske menuer
Relevante steder i nærheden
Lokation
Vesterbrogade 32, 1620 København, Danmark
Vilkår og betingelser for Valencia Konference
Antal deltagere og endelig fakturering
Bookingen kan frit afbestilles indtil 4 uger før afholdelsesdagen. Herefter kan der reduceres med op til 10 % indtil 5 dage før afholdelsesdagen uden omkostninger. Hvis du/I foretager en afbestilling eller reduktion af arrangementet med over 10 % mellem fire uger og fem dage før arrangementsdagen, faktureres 50 % at det reducerede antal, ud over de 10 % som er uden omkostninger. Senest fem hverdage inden afholdelsesdagen skal det meddeles til Danske Advokater, hvor mange der endeligt kommer.
Når mødet er afholdt gøres fakturaen op med antal deltagere, tilkøb og evt. andet forbrugsafregning. Fakturaen skal betales inden for otte hverdage på angivet konto.
Afbestilling – skal ske skriftligt
Man kan kvit og frit afbestille sin booking op til fire uger før afholdelsesdagen.
Sker afbestilling mellem fire uger og fem dage før arrangementet, opkræver Danske Advokater 50 % af den aftalte pris som kompensation.
Sker afbestilling senere end fem dage før afholdelsestidspunkt eller ved manglende fremmøde, opkræver Danske Advokater 100 % af den foreløbige faktura som kompensation.
Betalingsbetingelser
14 dage efter modtagelse af faktura.
Gebyr
Vær opmærksom på at ved tid ud over aftale kan pålægges gebyr på 375 kr. ekskl. moms pr. påbegyndt time. Evt. tal med personale.
Som standard indeholder vores og arrangementer:
- Kaffe, the og vand i lokalet
- Computer, standard AV-udstyr, projektor, papir og pen
- Teknisk assistance.
Mere end konferencelokaler på Vesterbro
Hos Evarto finder du et bredt udvalg af alt fra store konferencesteder til charmerende selskabslokaler i hele Danmark, så du kan finde den ideelle ramme til dit arrangement uanset type og placering.
- KøbenhavnKonferencelokaler
- RoskildeKonferencelokaler
- SlagelseKonferencelokaler
- VedbækKonferencelokaler
- NordsjællandKonferencelokaler
- SjællandKonferencelokaler
- DanmarkKonferencelokaler
- NæstvedKonferencelokaler
- HelsingborgKonferencelokaler
- GlostrupKonferencelokaler
- ØsterbroKonferencelokaler
- VesterbroKonferencelokaler
- SydsjællandKonferencelokaler
- LyngbyKonferencelokaler
- KøgeKonferencelokaler
- KødbyenKonferencelokaler
- HillerødKonferencelokaler
- FrederiksbergKonferencelokaler
- SønderborgKonferencelokaler
- RingstedKonferencelokaler
- ValbyKonferencelokaler
- AmagerKonferencelokaler
- KorsørKonferencelokaler
- VordingborgKonferencelokaler
- AllerødKonferencelokaler
- BallerupKonferencelokaler
- GentofteKonferencelokaler
- HaslevKonferencelokaler
- HellerupKonferencelokaler
- HelsingeKonferencelokaler
- HolbækKonferencelokaler
- StevnsKonferencelokaler
- LollandKonferencelokaler
- BornholmKonferencelokaler
- GillelejeKonferencelokaler
- SkælskørKonferencelokaler
- VestsjællandKonferencelokaler
- KonferencefaciliteterDanmark
- KonferencepakkerDanmark
- KonferencesalDanmark
- KonferencesalKøbenhavn
- Billige konferencelokalerKøbenhavn
- Conference roomDanmark
- Conference centerDanmark
- KongrescenterDanmark
- MessecenterDanmark
- Konference med overnatningDanmark
- Hotel og konferenceDanmark
- KonferencedøgnDanmark
- KonferenceopholdDanmark
- KonferenceopholdSjælland
- KonferencerumDanmark
- KonferencerumMiddelfart
- KonferencestedDanmark
- KonferencestedDanmark
- MødelokalerDanmark
- KonferencelokalerDanmark
- KonferencecenterDanmark
- KonferencehotelDanmark
- KursuslokalerDanmark
- KursuscenterDanmark
- KursusstederDanmark
- KonferencestederDanmark
- KonferencefaciliteterDanmark
- JulefrokostDanmark
- FirmaeventsDanmark
- FirmafesterDanmark
- SommerfesterDanmark
- ReceptionDanmark
- EventbureauDanmark
- FirmaarrangementerDanmark
- SelskabslokalerDanmark
- JulefrokostDanmark
- BryllupslokalerDanmark
- BarnedåbDanmark
- KonfirmationslokalerDanmark
- FødselsdagsfestDanmark
- Fest med overnatningDanmark
- SommerfestDanmark
- VenueDanmark
- EventlokalerDanmark
- FamiliefestDanmark
- FamiliesammenkomstDanmark
- FamilietræfDanmark
- FamilieturDanmark
- FamilieweekendDanmark
- SammenkomstDanmark
- MindehøjtidelighedDanmark
- MindesammenkomstDanmark
- TraktementDanmark
- NytårsfestDanmark
