-------
Dato
gæster

HUONE Copenhagen

Unikke og kreative lokaler til møder, kurser og konferencer

1-300 gæsterSiddende
René Mieritz

René Mieritz

Head of Sales & Marketing

Ring 20 66 36 91 Og få hjælp til din booking

Lokationen er et kreativt og prisvindende møde-, konference- og eventcenter. Stedet skaber mindeværdige mødeoplevelser, der inspirerer og engagerer mødedeltagere. De tilbyder fuld service til enhver lejlighed og hjælper tusindvis af møde- og begivenhedsplanlæggere med at organisere vellykkede begivenheder hvert år.

De tilbyder 22 forskellige værelser fordelt på 3800 kvadratmeter beliggende i den tidligere SAS flyhangar.

Værelserne er alle unikt indrettede og har alle et tema. Temaet bestemmer indretningen og indretningen af ​​lokalerne, og ved at afholde et arrangement i et kreativt og anderledes lokale gør du dit arrangement til noget helt særligt. Med lokaler, der vækker sanserne for at møde gæster, åbner du op for kreativiteten, og det betyder, at alle forlader dit arrangement og føler sig inspirerede.

Når du afholder dit arrangement i centret, er der altid en eventkoordinator til stede under hele arrangementet. Har du brug for hjælp til at få det tekniske udstyr i lokalerne til at virke, eller skal du have printet et par navneskilte, står vores eventkoordinatorer klar til at hjælpe. Derudover sørger vi naturligvis for velsmagende catering hele dagen.

Hos konference- og eventcentret har du med andre ord mulighed for at give dine mødegæster en helt særlig oplevelse. Vi gør hvert møde eller konference til en mindeværdig oplevelse, som de deltagende gæster sent vil glemme.

Bæredygtige tiltag

HUONE Copenhagen er Green Key Certificeret

Hos HUONE betyder bæredygtighed et stærkt fokus på mennesker og miljø. Vi holder til i én af Københavns mest bæredygtige bygninger med solpaneler, affaldssortering samt fjernkuling- og varme. Vores kreative DNA stammer fra en stærk tro på individets styrker og personlighed, og vi vægter trivsel og gode arbejdsforhold for vores ansatte. Vores møder og events er arrangeret ud fra bæredygtige retningslinjer og kriterier. Derfor er vi Green Key Certificeret.

Sådan gør vi møder og events bæredygtige

Administration

  • Vores konferencecenter ligger kun få minutter fra bus og metro. Vi opfordrer vores gæster og ansatte til at benytte sig af metroen, når det er muligt.
  • Brug af el-biler opfordres, hvorfor vi også har en opladningsstation ude foran.
  • Vores uniformer er lavet af 100% genbrugsplastik.

Energi- og vandforbrug

  • Vi anvender fjernvarme- og fjernkulingsystemer på vores faciliteter. Vores mission er at dække størstedelen af vores energiforbrug gennem vedvarende solenergi.
  • Vores energi- og vandforbrug bliver monitoreret månedligt for at kontrollere og planlægge fremtidige forbedringer. 

Affaldssortering og stop af madspild

  • Affald bliver sorteret på vores venue og samlet, behandlet og genbrugt af lokale myndigheder.
  • Vi minimerer brugen af engangsservice, sugerør og kontormaterialer.
  • Vores partnerskab med Too Good to Go og bæredygtige frokostordning for personalet sikrer, at intet af konferencemaden går til spilde.
  • Vi bruger 75% eco-label produkter til rengøring.
  • Vi bidrager til en cirkulær økonomi gennem vores spildevand, der omdannes til biogas og andre materialer.

Mad & drikke

  • Vi tilbyder kun postevand fra vores vandstationer og bruger kun glasflasker, glas og porcelænskopper.
  • Vores kaffe og te er eco-labeled og fair traded for at understøtte en bæredygtig økonomi.
  • Vi tilbyder veganske/vegetariske retter og er særligt opmærksomme på eventuelle allergener hos vores gæster.
  • Vi følger en ‘No Beef Policy’, dvs. vi ikke serverer oksekød.
  • Størstedelen af vores ingredienser er økologiske, lokalt producerede og fair traded. 

Virksomhedskultur

  • Vi respekterer og følger lovgivningen for ligebehandling af alle ansatte.
  • Vi sikrer et trygt og sikkert arbejdsmiljø med fokus på diversitet og inklusion.
  • Vores ansættelsesproces vægter vores ansattes kompetencer og diskriminerer ikke på baggrund af køn, etnicitet eller alder.
  • Vi promoverer bæredygtighed i vores kommunikation og aktiviteter.

8 forskellige

Prispakker

  • Dagsmøde

    795 kr. pr. kuvert

  • Dagsmøde med 2-retters middag

    1.050 kr. pr. kuvert

  • Dagsmøde inkl. overnatning

    Kontakt for pris

  • Halvdagsmøde med morgenmad og frokost

    645 kr. pr. kuvert

  • Halvdagsmøde med frokost og eftermiddagskage

    645 kr. pr. kuvert

  • Aftenmøde med 2-retters middag og snacks

    695 kr. pr. kuvert

21 forskellige

Lokaler

Faciliteter

  1. Betalingspladser800
  2. Pladser med ladestander30

6 forskellige

Aktiviteter og teambuilding

Relevante steder i nærheden

Overnatningsmuligheder
Scandic Hotel
100 m
Clarion Hotel Copenhagen Airport
250 m
Comfort Hotel Copenhagen Airport
250 m
Best Western Plus Airport Hotel Copenhagen
400 m
Aktiviteter og seværdigheder
National Aquarium Denmark
200 m
Kastrupgård
350 m
Amager Strandpark
500 m
Transportmuligheder og parkering
Betalt p-plads: Amager Strandvej 390
1 m
Metrostation: Kastrup
650 m
Lufthavn: Københavns Lufthavn
1.3 km

Lokation

Amager Strandvej 390, 2770 Kastrup, Danmark

Vilkår og betingelser for HUONE Copenhagen

An event reservation is binding when there is a written confirmation from HUONE, or you have confirmed the offer sent by HUONE in writing. Prepayment, reservation fee or credit card guarantee may be required by HUONE, depending on the local law on reservation security.

If you wish to change your booking, HUONE will, within reasonable limits, endeavor to comply with your request, but we cannot guarantee that these changes can be made.

Payment is invoiced or paid immediately by credit or debit card. Payment terms are 14 days net when invoicing, unless otherwise specified or agreed. The invoice includes the package price and any other purchases made on site that were not prepaid at the time of purchase. The price will not include additional services from third parties, such as parking or performance, not offered by HUONE.

HUONE is entitled to charge interest for late payment in accordance with Danish legislation on this matter – as well as reasonable collection fees. 

HUONE is entitled to charge an additional fee if the event exceeds the confirmed schedule by more than 30 minutes. In the event of exceeding the confirmed schedule, such charge may include payments already made or lost business incurred by HUONE, to the extent that HUONE is unable to honor other reservations associated with the venue.

When paying via invoice, a fee of DKK 75 is charged.

In the event of cancellation, the following policy applies, unless otherwise specified in the sent offer from HUONE:

Special cancellation conditions apply tom. 31/03 2022

  • Cancellation 3 weeks before event date with more than 25 people: No fees. After that, normal cancellation conditions apply
  • Cancellation 7 days before the event date with less than 25 people: No fees. After that, normal cancellation conditions apply

Move your event free of charge to a new date before 30/6 2022

  • Moving the event date with more than 25 people must be done no later than 1 week before the original date
  • Moving the event date with less than 25 people must be done no later than 3 days before the original date

NB. The new rescheduled meeting cannot be canceled without a fee.

Normal cancellation conditions:

  • Event cancellation 6 weeks before the start of the event = No cancellation fee*
  • Event cancellation 3-6 weeks before the start of the event = Invoice of 65% of the total offer price will be sent
  • Event cancellation 1-3 weeks before the start of the event = Invoice for 90% of the total offer price will be sent
  • Event cancellation 1 week before the start of the event = Invoice for 100% of the total offer price will be sent

HUONE may cancel the reservation or request prepayment if HUONE considers that you are unable to fulfill your payment in accordance with these terms.

 

ATTENTION The same rules apply when adjusting down the number of participants.

Ingen binding eller betaling

Jeg hjælper dig gerne med at finde det helt rigtige sted

Peter Brinch JohansenCustomer success manager

Start din søgning og opdag mere end 950 steder fordelt over hele Danmark