Hver gang du booker via Evarto, modtager du et gavekort på op til 500 kr., som kan bruges hos 200+ danske brands.

-

Danmark
Dato
Antal gæster

Næsseslottet

Mindeværdige møder og konferencer i idyllisk kulisse

2-100 gæsterSiddende
kl. 08:00 - 17:00
Caroline Duch

Caroline Duch

Salg og Marketing Manager

Ring 20 66 36 91 Og få hjælp til din booking

Hold dine møder og konferencer på slottet - her er der højt til loftet, luft under vingerne og plads til de store tanker og idéer.

Når du vælger slottet som jeres møde eller konference lokation, får I en fast kontaktperson, som vil optage en dialog med jer om jeres arrangement. I kan dermed føle jer helt trygge hele vejen og fokusere på den faglige agenda.

Mødelokaler

I slottets mødelokaler, vil i mærke historien og se mulighederne. Her finder I mødelokaler til enhver anledning. Vores mødelokaler skaber de helt rigtige, eksklusive og mindeværdige rammer for alle typer møder. 

Mindeværdigemadoplevelser

På slottet, vil du og dine deltagere få en mindeværdig madoplevelse. Kokken, Michael, vil sørge for at trylle fremragende smage frem med årstidens råvarer og sikrer, at al mødeforplejning sidder lige i skabet. Har du og dine deltagere nogle særlige præferencer eller behov, tages dette højde for. 

Bæredygtige tiltag

Slottes er Green Key Certificeret pr 2. marts 2023.

Vi har desuden fokus på Verdensmål 12 og 15 ( fokus på biodiversitet, fokus på madspild og lokale råvarer i sæson samt fokus på mere ansvarligt forbrug)

Slottet er et historisk slot opført i 1783, der i dag agerer møde- og kontorhotel for primært virksomheder. Det historiske afsæt og den kulturelle arv går i dag, hånd i hånd med funktionen som moderne og ansvarligt møde-og kontorhotel. Vi mener, at vi har et ansvar for at drive slottet på en så bæredygtig og ansvarlig måde som muligt.

Som slottets kustoder, er det vores ansvar at passe på både den historiske bygning, vores medarbejdere og kunder, der har deres gang hos os samt den omkringliggende natur, der består af 36 tønder land af fredet natur.

I vores bæredygtighedspolitik her har vi nedfældet en række indsatser, vi gør i forhold til bæredygtighed.

  • Vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Derfor er det vigtigt, at slottet er et rart sted at være for vores medarbejdere, hvor vores arbejdsvilkår skaber trivsel og arbejdsglæde.
  • Vores køkken laver altid mad med sæsonens råvarer. Ofte sanker kokken også grønt i skoven, og vi gør brug af vores egen urtehave.
  • Vi yder en ekstra indsats for at undgå madspild. Der bruges altid overskydende mad fra kantinen til dagene der følger, vi portionsanretter i henhold til, hvor mange gæster der bespises, og personalet tager rester med hjem, hvis der er rester at tage.
  • Der er altid et vegetarisk alternativ i kantinen. Hvis der indgår kød i en ret, kan den altid laves vegetarisk, hvis en gæst ønsker det. Slottets køkken prioriterer at øge mængden af grønsager i forhold til animalske produkter og gør en indsats for at prioritere lokalproducerede produkter, som er i sæson.
  • Vi vælger så vidt muligt lokale leverandører, og sigter efter at støtte lokalområdets virksomheder. Det betyder at vi f.eks. køber vores vin og chokolade fra lokale leverandører. Blomster køber vi også lokalt, hvis vi ikke plukker dem selv på grunden.
  • Vi mindsker vores brug af papir og plastik. Vi tilbyder f.eks. postevand i karafler til møder fremfor vand i plastikflasker, vi har ikke engangspapir på toiletterne, og vi har ikke papirblokke til fri brug liggende fremme i mødelokaler. Vi gør heller aldrig brug af engangsbestik eller lignende.
  • Vi sorterer affald i 8 fraktioner. På den måde gør vi en ekstra indsats for, at det affald, vi generer, bliver sorteret. Vi sender desuden emballage tilbage til vores leverandører, frem for at smide det ud.
  • Vi værner om den omkringliggende natur og biodiversitet. Slottets omkringliggende skov på 36 tønder land er fredet natur og forbliver uberørt. Derudover har vi et samarbejde med Danmarks Naturfredningsforening om, at særlige græsarealer, ikke bliver slået for at skabe bedre forhold for bl.a. sommerfugle.
  • Vi minimerer vandspild. Vi vander vores krydderurter med overskudsvand fra arrangementer samt vand fra regnvandstønde.
  • Vi gør kun brug af rengøringsprodukter, der belaster miljøet og vores rengøringspersonale mindst muligt. Dette omfatter også f.eks. sæber på toiletter, som så vidt muligt er Svanemærket.
  • Vi opfordrer gæster og lejere til at gøre en indsats for en mere bæredygtig praksis i hverdagen. F.eks. ved at opfordre til at affaldssortere korrekt, slukke lyset når de forlader et lokale, tage opladere ud af stik, mm.
  • Vi støtter velgørende formål. Slottet har igennem tiden og støtter fortsat bl.a. Læger Uden Grænser, Mercy Ship Hospital skibe samt organisationer der hjælper kræftramte børn. 

4 forskellige

Prispakker

  • Kort møde

    280 kr. pr. kuvert

  • Halvdagsmøde

    875 kr. pr. kuvert

  • Dagsmøde

    925 kr. pr. kuvert

  • Heldagsmøde

    1.495 kr. pr. kuvert

5 forskellige

Lokaler

Faciliteter

  1. Gratis pladser50

Aktiviteter og teambuilding

Relevante steder i nærheden

Overnatningsmuligheder
Comwell Holte
3 km
Frederiksdal Sinatur Hotel & Konference
3 km
Aktiviteter og seværdigheder
Venskabsmonumentet-Amicitiæ Ergo
350 m
Aktivitetscenter Rønnebærhus
2.6 km
Transportmuligheder og parkering
Togstation: Holte
2.9 km
Togstation: Virum Station
3.6 km

Lokation

Dronninggårds Alle 136, 2840 Holte, Danmark

Vilkår og betingelser for Næsseslottet

Arrangementsaftalen er bindende, såfremt den annulleres med mindre end 30 dage faktureres 50%. Såfremt der annulleres med mindre end 14 dage faktureres det fulde beløb.

Udenfor den officielle åbningstid mandag-torsdag 8.30-16.30 og fredag 8.30-16.00 afregnes tidsforbruget med 1000,- pr time. Ved aftenarrangement afregnes tidsforbruget med 1000,- pr time udover det aftalte sluttidspunkt. Antallet af gæster er bindende 1 uge før arrangement. Vi forbeholder os ret til prisstigninger.

Ingen binding eller betaling

Mere end konferencelokaler i Nordsjælland

Evarto præsenterer et bredt udvalg af steder, fra store konferencecentre til hyggelige festlokaler i hele Danmark, så du altid kan finde den ideelle lokation.

Jeg hjælper dig gerne med at finde det helt rigtige sted

Peter Brinch JohansenCustomer success manager

Start din søgning og opdag mere end 950 steder fordelt over hele Danmark