Herlev Kro

Lokaler i smukke og fredelige omgivelser

5-60 gæsterSpisende

Joan Schneider

Event Koordinator

Ring 20 66 36 91Og få hjælp til din booking

I smukke og fredelige omgivelser, ligger den historiske kro.

Kroen råder over 3 lokaler, alle er velindrettede og hyggelige og kan benyttes til både fester, samt mindre og større møde-arrangementer. Derfor er kroen det oplagte sted for dig, som ønsker nogle særlige rammer til dit kommende arrangement. 

Når du vælger dette venue til at afholde din næste fest eller selskab, så vil du opleve en stor interesse for dine ønsker og behov. Der vil først og fremmest skabes en personlig dialog, hvor I får lov til at komme med jeres tanker for arrangementet og derfra vil kroen tage styringen og sørge for, at arrangementet forløber som det skal. Vi vil i tæt samarbejde få hvert ønske til at gå i opfyldelse - ingen ønsker er for små eller store.

God service og friske råvarer

Kroen lægger stor vægt på den gode service.

I vil derfor møde kompetent og smilende personale der vil gøre alt for, at i får den bedste dag/aften og her får du serveret lækkert og smagfuldt mad tilberedt af friske råvarer. 

Overnatning

I forbindelse med arrangement på kroen er der mulighed for overnatning og der er gode parkeringsforhold.

8 forskellige

Prispakker

  • Helaftensarrangement 1

    710 kr. pr. kuvert

    Minimum 20 gæster

  • Helaftensarrangement 2

    480 kr. pr. kuvert

    Minimum 20 gæster

  • Brunch

    295 kr. pr. kuvert

    Minimum 10 gæster

  • Kroen Frokost

    330 kr. pr. kuvert

    Minimum 10 gæster

  • Kroens Luksus Frokost

    430 kr. pr. kuvert

    Minimum 10 gæster

  • Kaffe-arrangementer

    95 kr. pr. kuvert

    Minimum 15 gæster

3 forskellige

Lokaler

Faciliteter

  1. Enkeltværelser48
  2. Dobbeltværelser48
  3. Gruppeværelser6

Relevante steder i nærheden

Transportmuligheder og parkering
Gratis p-plads:
2 m
Busstop:
130 m
Togstation:
1.2 km

Lokation

Herlev Torv 9, 2730 Herlev, Danmark

Vilkår og betingelser for Herlev Kro

Læs venligst vores afbestillingsregler i forbindelse med arrangementer for minimum 20 personer. 

Generelle Afbestillingsregler

Indtil 3 måneder før arrangementets start: Arrangementet kan annulleres uden beregning.

Indtil 2 før arrangementet: Kan antallet og menuen korrigeres.

Ved senere afbestilling faktureres afmeldte eller udeblevne deltagere til fuld pris. ​Ved afbestilling - som altid skal ske skriftlig - forstås annullering, reduktion, afkortning, omplacering og lignende væsentlige ændringer i henhold til ordrebekræftelsen. ​

Ved arrangementer på helligdage tillægges 25% gebyr af den samlede regning. ​

Afbestillingsregler for konfirmationsfester

Der gælder specielle frister for konfirmationer, da de ofte finder sted på de samme dage, hvor der er rift om lokalerne, og derfor i reglen reserveres lang tid forud. Der gælder her de generelle afbestillingsregler.

Ingen binding eller betaling

Jeg hjælper dig gerne med at finde det helt rigtige sted

Peter Brinch Johansen Customer success manager

Start din søgning og opdag mere end 950 steder fordelt over hele Danmark